HOME
  SERVICII
  EVENIMENTE
  GALERIE FOTO
  STIRI
  CONTACT
  Cauta in site:
 


SERVICII

ORGANIZARE DE EVENIMENTE

  1. Targuri si expozitii
  2. Evenimente de lansare a unor noi marci, produse, servicii, unitati de productie, locatii
  3. Conferinte si seminarii
  4. Show-room-uri (locatie, organizare, management)
  5. Evenimente corporate

Clientii nostrii sunt companii romanesti si straine, printre care se numara: FATA Asigurari Agricole din Grupul Generali, Broker Systems din Grecia, Softnet Financial Services.

   

Public Relations

1) Campanii de imagine
Prin realizarea campaniei de imagine promovam afacerea dumneavoastra, transmitand intocmai viziunea companiei.
  • Intocmirea dosarului de presa
  • Definirea publicului tinta al companiei
  • Identificarea celor mai eficiente canale de comunicare
  • Intocmirea unui media plan de comunicare de imagine de corporatie

2) Relatii media de monitorizare
  • Oferim solutii complete de monitorizare media adaptate fiecarui client, acoperind toate canalele media: agentii de presa, presa scrisa, publicatii electronice, radio-TV.
  • Rapoartele de monitorizare cuprind rezumatele tuturor articolelor de interes, nelipsind link-urile catre fiecare articol.
  • Se realizeaza un suport electronic cu inregistrarile stirilor.

3) Training
Organizam programe de training care asigura dezvoltarea de aptitudini prin simularea celor mai importante paliere ale personalitatii umane: perceptual, cognitiv, verbal-simbolic, motivational, afectiv si comportamental.

    Etape :
  • Acordul clientului pentru tematica propusa
  • Pregatirea programului de training si a studiilor de caz
  • Livrarea propriu-zisa a programului
  • Evaluare si follow-up

4) Managementul situatiilor de criza
Prin managementul situatiilor de criza se incearca prevenirea sau reducerea efectelor negative ale crizelor, protejandu-se astfel compania si publicul implicat.
  • Intocmirea unui plan de criza
  • Conceperea si transmiterea comunicatelor de presa
  • Identificarea canalelor de comunicare adecvate
  • Consilierea echipei ce se ocupa de administrarea situatiei de criza

5) Programe de responsabilitate sociala pentru companii
Identificam cele mai importante aspecte din existenta publicului tinta si venim cu solutii relevante pentru rezolvarea lor.

  1. Programe implementate:
    • "Chiar poti"
    • "Un zambet"
    • Donatii de carte, mobiler, pachete de Craciun pentru copii orfani din Bucuresti si Ploiesti.
  2. Premii:
    • Gala Excelentei in Relatii Publice a treia editie (2005) - Special Award for Fund Raising NCH - Proiectul Social "Un Zambet"
    • Gala Oameni pentru Oameni, Editia a III-a, Decembrie 2005 - Special Award for Fund Raising NCH - Proiectul Social "Un Zambet"

6) Marketing direct (baze de date, publicitate neconventionala)
Marketingul Direct este o forma de publicitate care se adreseaza unui set de tinte bine definit cu scopul de a genera un rezultat masurabil, folosind instrumente media adresabile, ca posta sau e-mailul. Direct marketingul cuprinde toate activitatile de promovare ce presupun comunicarea cu fiecare persoana in parte si obtinerea unui raspuns de la acestia.

Prin folosirea marketingului direct beneficiati de urmatoarele avantaje:
  • Realizarea unei comunicari personalizate, de tip dialog, ce permite o adaptare exacta la dorintele clientilor dumneavoastra;
  • Calcularea eficientei campaniei dumneavoastra, prin masurarea cheltuielilor si a rezultatelor;
  • Utilizarea unui sistem plurimedia pentru a obtine reactia dorita

7) Servicii de creatie si design

8) Prezentarea firmei (print si multimedia)

9) Materiale promotionale:
  • productie tiparituri
  • sisteme de expunere portabile
  • bannere
  • roll up displays
  • pop up displays
  • standuri de expozitie la cheie

 

 
 
  © Copyright 2006-2007 ProActive Business Communication. All Rights Reserved.