HOME
  SERVICII
  EVENIMENTE
  GALERIE FOTO
  STIRI
  CONTACT
  Cauta in site:
 



EVALUARE - World Trade Center si World Trade Plaza Bucuresti
2007-05-27 18:49:08

Data: 8 febr 2007, 15-18 febr 2007

Locul: World Trade Center si World Trade Plaza Bucuresti

Eveniment: Conferinta de presa premergatoare si Targul de Apartamente CONDOMINIUM, editia I

Participanti: 51 ziaristi, fotoreporteri si cameramani (la conferinta de presa)

Acoperire media: In perioada premergatoare targului si in timpul desfasurarii acestuia s-au inregistrat urmatoarele aparitii media :
- 4 emisiuni de televiziune dedicate live (The Money Channel)
- 4 emisiuni de radio live (Radio Romania Actualitati, Mix FM, BBC)
- 37 aparitii in presa scrisa
- 115 aparitii on line (portaluri de afaceri, imobiliare, site-uri de stiri)
- 12 stiri in agentii de presa (NewsIn, Mediafax si Rompres)
- 3 zile de transmisii in direct, din ora in ora The Money Channel (la Conferinta de Real Estate si in ziua de inchidere) - prezenta unui studio mobil pentru The Money Channel
- 1 zi de transmisie in direct din ora in ora pe Realitatea TV (ziua de inchidere)
- 29 stiri in jurnale TV (Antena 1, Antena 3, Pro TV, TVR, Realitatea TV, Prima TV, National TV, N24, B1 TV)

Apreciere: Stirile si reportajele realizate cu ocazia conferintei de presa premergatoare si a Targului de Apartamente CONDOMINIUM au fost favorabile sau neutre, vorbind despre
- Eveniment, cu detaliile, descrierea si noutatile oferite de organizatori
- Prezenta expozantilor (descrierea proiectelor si politica de vanzare)
- Oferta bogata in domeniu
- Destinatii speciale
- Participarea personalitatilor la deschiderea oficiala si conferinta de Real Estate
- Neutre sau critice la nivelul preturilor praticate in industrie

Concluzii:
- Evenimentul a beneficiat de o acoperire media fara precedent, campania de promovare incepand la sfarsitul lunii august, cu 6 luni inainte de eveniment.
- Campania de comunicare catre media a fost dublata de o campanie de publicitate dozata crescator, in aceasta perioada, care a folosit toate canalele de informare necesare pentru a atinge cat mai multe categorii de public: machete publicitare in presa scrisa - ziare economice, reviste de specialitate de prima marime, site-uri din domeniu, portaluri economice si de stiri, clipuri pe led-screen-uri in centrul orasului, 10 locatii de bannere si mesh-uri, campanie de difuzare a clipului dedicat pe sistemul instore TV - Monopoly TV, in toate centrele comerciale mari din Bucuresti si Ploiesti, incepand cu perioada sarbatorilor de iarna, newslettere electronice lunare, spoturi radio
- Campania de promovarea generata de organizarea unei conferinte de presa cu o saptamana inaintea evenimentului la care au participat reprezentantii partenerilor cei mai importanti, specialisti in domeniu (BCR si ARAI), a avut un efect imediat, influentand definitoriu numarul de vizitatori (de 3 ori mai mare, fata de cel estimat)
- Comunicarea agresiva catre presa, mentinuta la un nivel inalt pe toata perioada celor 6 luni premergatoarea dus la informarea prompta a publicului referitoare la eveniment.
- Stirile si informatiile colectate din piata de organizatori, care s-au constituit intr-un excelent element de acrosaj atat pentru public cat si pentru presa au facut ca evenimentul sa fie unul de mare interes pentru vizitatorii din toata tara
- Toate aceste elemente de organizare si comunicare au facut ca Targul de Aparatamente CONDOMINIUM sa inregistreze, inca de la prima editie, un succes fara precedent si sa impuna acest brand ca fiind de referinta, in domeniu.

Articole aparaute in presa centrala

Atac - 09 februarie 2007
Curentul - 13 februarie 2007
Adevarul - 15 februarie 2007
Adevarul - 16 februarie 2007
Evenimentul Zilei - 16 februarie 2007
Gandul - 16 februarie 2007
Romania Libera - 16 februarie 2007
Ziarul Financiar - 20 februarie 2007

 

 
 
  © Copyright 2006-2007 ProActive Business Communication. All Rights Reserved.